Thursday, June 23, 2011

24,25,26 JUN . NOTA untuk ADIKKU kepam




saya nak balik kampung !
ke PERAK ! iaitu BOTA !
yeay !
atas sebab sebab tertentu .
sebelum ke Perak , singgah dulu di Kelana Jaya .
so , saya tanak on9 !
pirahhhh Ainn !
memang susah la muka kau tak online !

Adik adik saya , Adib , Apis , Potet n Ejam ,
jangan la nak rindu aku sangat .
pastu lepak CMZ n MAPLEY ingat2 la aku . haha .

ADIB,
aku tinggalkan rumah , jaga baek2 .
jangan buat sepah ,
jangan lupa bagi Baby , Nani n Rooney makan .
kalau diowang berak , tolong buang eh , siap mop skali .
jangan di peram .
Kete aku tinggalkan , jaga baek2 . pas pakai jangan lupa lock .
kalau rajin , pegi jumpa abang bibir tu , basuh kete tu . HAHA
if kua rumah , jangan lupa kunci .
lepas masak or makan , sila basuh pinggan n periuk belanga .
WOI Adib , kete perdana tu pi parking la ! jgn bia situ ! kurap die kang .
Duit macam biasa aku tinggalkan .
Alip balik minggu ni. Gasak lah kau layan kerenah die .
Ha, aku tade, sesape nak maen CS ke, L4D ke , maen la kat pc aku tu .
tapi make sure jangan bagi bersepah .
if da tanak guna , sile switch off sume ok !
Baju2 dah pakai, sile masuk lam mesin basuh . jgn nak kepal2 lam bilik tuh .
yang penting , aku balik nanti aku tanak umah bersepah !
bau2 ke ape aku tanak jugak !

PAHAM !!!!

*amanah saham bumiputera*




No comments:

Post a Comment