Monday, May 13, 2013

BAJU





btw, baju nikah haritu baju beli siap. jalan2 kat penang haritu nak cari baju untuk tunang tapi mase tu ternampak plak baju nikah ni. macam nice and try pastu ngam2 plak. trus amik. hehe. kire lame jugak la baju nikah ni terperam. pastu veil n tudung aku jahit sendiri. ikut selera sendiri la kan. hehe. sakit2 pinggan nak jait manik2 tu. hehe.  baju melayu laki plak my husband tempah sendiri. aku pun tak sempat tgk ape. die bagi gambar jer tunjuk. mase nikah tu baru tengok. nasib match kan. hehe.



 tudung and veil buatan sendiri



untuk majlis tengah haritu plak baju aku dari RUMAH KEBAYA MALAYSIA, Shah Alam.
baju aku sahaja. baju ni aku pegi ngan husband. yang best pasal baju ni, husband aku yang pilih and die suke sangat baju ni. sebelum pegi rumah kebaya tu lagi die dah tunjuk gambar baju ni and suke baju ni. tapiiiii... mase first nak tgk and test baju ni, aku tak muat!!! baju muat tapi kain tak muat!! tak boleh zip pun. nak besarkan baju ni tak boleh dah. adoiiii. tapi nak sangat baju ni sebab dah berkenan sangat. hehe. aku dgn beraninyer, nak jugak baju ni and deposit terus baju ni. haha. tibe mase nak pi fitting neves giler, takut tak muat jugak sebab dah tinggal bape hari jer sbelum majlis kan. syukur alhamdulillah. mase fitting ngam2 elok and just nice. kemain happy aku. hehe. and mase majlis, kain longgar sikit. maknenye?? aku dh kurus sikit la kan. haha. yerla, sbulan sbelum kawin tu dah kelam kabut nak buat macam2. putus slera makan dah. heeee.. baju husband aku plak die punya sndiri. takde sewa ape pun. semua sendiri. senang kan. hehe. tu pun aku tak sempat tengok. mase majlis baru tengok. hehe 


inner and tudung ni aku beli siap kat Semua House. Hasil last minit. hehe





btw kasut beli sendiri. mama sponser. haha. thanks mama!



No comments:

Post a Comment