Wednesday, November 17, 2010

Korban di kejauhan..heee~~

assalamualaikum
waahhh~~ Selamat Hari Raya Aidil Adha kepade semua umat islam
raye aji taon nih aku beraye jaoh cket..tp ok la..mama ader..
walaupun xder abah n adik beradik yg laen..cukup la jugak..hehe
its ok la kan..dpt gak beraye ngan owang2 mesia yg laen..
yerla..beraye kt embassy..
dpt la makan rendang sumer..
mama lak masak nasi impit n kuah kacang..terbaek..!! hehe..
arituh akak aku da pesan suh bawak baju kurung..adoy..da sampai sini baru aku teringat..aku lupe bawak..hm..xperla..mlm raye tuh baru hegeh2 caik baju..xperla..mujur ader baju akak aku..ni jerla yg muat pun..yg laen besar2..hehe..belasah jerla..hehe


posing wif yong n mama




mama n yong



ha..sempat lagi posing depan gate embassy



gate embassy



ha..kt cni jerla pkai ni



wahhh~~ ala2 ayu gitu..ni da sampai depan apartment da..
balik dari embassy



malam pulak..kalo ikut jam cni..lebih kurang kul 5 lebih..da gelap da..
kiteowang kuar jalan2 g kuwait magic..
ha..ni ala2 funfair kot..sejuk jer..ala2 genting..
errrr..xder maen ape pn sgt..
anak2 buah aku jer yg sonok2 kt cni..hehehe..




ni baru2 sampai


ragam-ragam mereka..da masuk musim sejuk..
diowang suke lepak2 cmnih



pak2 arab..hahaha



ragam mereka lagi



ni anak2 buah n abg ipar aku..
semangat nak maen..haha




ni acik die pon join..ahahaha



haaa...ni paling menarik hati..
taga disco..disco arab kot..haha
kumpul ramai2 atas tu..pastuh joget n mende alah tuh pusing..
wakakaka..pak arab ni tah pape gak kan..haha

hm..tu jerla seharian berhari raya kat kuwait..xder yg menarik hati..
kalo kat malaysia..mesti duk umah mkn2 n tgk tv citer bez kan..hehehe
pape pun..malaysia jugak di hati..hehe

No comments:

Post a Comment