Sunday, October 9, 2011

BULAN

Subhanallah. indahnya malam ni bagi aku. 9/10/11
bulan ni sangat cantik
jelas. terang. lingkaran bulat menghiasi
photo ni aku snap betul-betul kat luar rumah malam ni tadi
kualiti kurang memuaskan sebab aku seram nak snap sorang-sorang kat luar rumah tadi
so, aku tangkap muat jerla ok
but the big circle still clear right

setiap kali tengok bulan, aku akan teringat this verse.

" Jauh mana pun kita, kita tetap pandang bulan yang sama "

kalau rindu kat aku, pliss tengok bulan ok! pffftt -_-!







btw, pic bawah ni aku copy dari Mr. Sultan Fernando
tak sabar pulak aku gedik-gedik suruh dia upload
pastu aku copy. tak malu kan. haha
nice kan !
thanks for sharing ya!




p/s: ingat, sesiapa yang rindu aku tu, pliss tengok bulan -_-!


No comments:

Post a Comment