Friday, January 28, 2011

TAHNIAH sayang

Kehadapan sahabat baikku Nurul Nur Emilia, tahniah kat awak sebab sudah bergelar isteri kepada Khalaf Abdul Wahab. Kikikikiki~ Pejam celik pejam celik dah kawin pun kau kan. Neway, aku doakan kau bahagia dan kekal bersame sampai akhir hayat kowang. Nak tunggu baby kalian pulak. mesti tomei2 mcm kau kan emy. Haha.

Dalam-dalam aku epy tengok kau, ade sedihnya jugak. Bape lame kite kawan? hmm~ dari darjah enam kan emy. Dari sekolah rendah lagi. Sejak aku mule2 pindah bahau kan. Masuk form 1 pun kite satu sekolah tapi tak same kelas. Tapi kite tetap close. Form 4 n 5 kite same kelas. Ha, mase nih segala aktiviti memang muka aku n kau la kan. hehe.

Sayang, actually aku sedih sangat2. Pasni sape nak teman aku n Nina makan banyak2. Pasni takde la owang nak tido ngan aku sampai penuh katil. Pasni takde la owang nak ajak aku g chowkit n mapley n order makan sampai penuh meja. Sape pulak nak teman aku g spa ?? Sape lagi la nak bising2 mase lepak2 umah aku. Sape lagi la nak wat sepah bilik aku. Macam2 dah kite lalu sesame. Susah senang sumer same2. Sedih la. :(

Ala, btw, aku bukan hilang kau pun kan. Juz pasni aktiviti kite terbatas la kan sebab kau da ade tanggungjawap yang lebih besar. Ape-ape pun, aku tetap ade berpihak pada kau. SAYANG KAU LA EMY !!




mase andaman. x byk aku shoot. ni mase sebelum nikah.



pas selesai di andam. yeay !! ready to be wife kan. :)



ni semangat kawan-kawan. sumer nak berinai.


me wif emy



yehaaa~~ mase nih baru sampai masjid. x sabar la tu. :p



sweet~~ saje je nak ilangkan ase neves tu. hehe



malam berinai. cik ude bertepung tawar. haha




ni sahabat2 yg join mlm tu.


jgn ar marah emy. :p



yez. baru sampai. menunggu ketibaan geng2 laen yg dari KL pulak.



haa~~ i'm wearing a red kebaya. yg blakang tuh inteprem je lebey, haha.



santek.



nina.ayu.ude.noni.nadia(depan)
wani.lala.sue.aziah.ita.yong(belakang)
due eko mcm pondan kat blakang tu adib n man. haha


u look sweet in red la yunk.



mesti ade ni. MAMA !
kalau bagi mama n emy mmg gelak jerla. haha



antara muke2 yg hadir. sumer geng2 mase skolah.



weee~~



perantin rock bebeh !!



ainn.kalap.emy.nina



robin !


btw, memag agak excited coz kau la open wedding antara geng2 kite ni kan. pasnih sape yg follow ? tunggu.... hehehe.

lagi sekali TAHNIAH buat kau NURUL NUR EMILIA n KHALAF !!
enjoy our gift !! (aku n nina) hahaha~~

LUV U DEAR !!!

1 comment:

Abg Ardmad said...

Abg 'berkenan' tgk gambar no.2 dari bwh ni...(gmbr ain le...) Tp tgk gmbar tu bukan tringat kat ain, tetapi trhadap 'seseorang special' yg 'berperang maut' dgn abg, lalu pergi meninggalkan abg...sehingga kini (bertekad menghilangkan diri & tk mau contact abg). Wajah, gaya & style ain nmpknya lebih kurang serupa dgn dia (standard kakak ler...) Malang skali kami berdua sb 'berperang' di usia 30an di mana spatutnya kahwin je; selesai problem. Tp dia 'moody' smpai sanggup menghukum abg dgn cara 'cantas maut'. Dia cinta sejati abg...walaupun umur dia (& juga abg) akn mncapai 40an, 50an, namun hati abg tetap milik dia..selamanya.(sekalipun yg lebih muda, jelita & cantik dtg menggoda.) Abg mencintai dia smpai ke tahap: kalau tk bersama di dunia, nmpak gayanya; bersama di akhirat le gamaknya...(dia sebenarnya 'pasangan' abg, dijadi dari abg - tu sb perasaan pd dia trlampau kuat menyala)Abg tk menyesal tk kahwin klau bukan dgn dia.(Abg tk suka anak dikandung oleh wanita yg tidak abg cinta atau suka gitu2 jer - tkde makne nya. Sbenarnya; dia sudah pun isteri kpd abg sejak lahir ke dunia lg, cuma di dunia perlukan syarat mengikat tali perkahwninan sbagai tanda bg masyarakat tau & iktiraf.)

Sorry le ain; membebel plak...bkn ape, tk sngaja jumpa blog ni & trtengok ain pakai kebaya merah tu...Trus teringat pd 'si dia' (selain dari sekadar di ingatan)...Kalau ain jmpa lelaki yg cintakan ain mcm abg cintakan dia, ain jgn le senang2 'cantas maut' sb nanti susah menghadapi hari2 kemudian dlm mengerjakan suruhan Tuhan..Ok? Sekian, maaf klau trasa mcm abg nyibuk (sungguh: teringat kat dia sahaja. Always.)

Post a Comment