Thursday, May 19, 2011

khas buatmu NORAFIZAH ZAHARAH


Hadirmu memberi 1001 erti,

Membuatku seperti ternanti-nanti,

Menunggumu setiap hari,

Menempuhi onak dan duri,

Walaupun kita selalu di uji,

Berjaya juga kita tempuhi,

Sampai tiba satu hari,

Engkau lebih disayangi,

Sampai hati kau pergi,

Membiarkan aku sendiri,

Aku hanya memerhati,

Hanya doa silih berganti,

Walau perit tuk ditempuhi,

Dari situ kuyakini,

Itulah takdir Illahi,

Terpaksa jua aku harungi,

Walau hati hancur sepi,

Namun ku tetap gagahi,

Tanpa hadirmu disisi,

Bagaikan tiada erti,

Sampai aku termimpi-mimpi,

Kau hadir munculkan diri,

Memberi aku semangat diri,

Untuk tempuh hari-hari,

Kini aku kental berdiri,

Semakin hari semakin berani,

Untuk melawan kehendak emosi,

Kerna semangat kau ku bawa di sisi,

Aku percaya suatu hari,

Kalau cinta kita abadi,

Hanya kau yang ku nanti,

Walau bukan di sini,

Kutunggu mu di SYURGAWI........




*khas buat my bff NORAFIZAH ZAHARAH, aku tau kau kuat untuk tempuh semua ni, n sumer syg kau, arwah pun mesti nak tgk kau epy n bahagia kat dunia ni. percayalah, kami sumer syg kau. tlg jgn putus asa sbb kami sumer ade kat sisi. Be strong syg.. same2 kita doakan arwah.. semoga rohnya dicucuri rahmat. Amin ya rabbal alamin~~ kita yg kat dunia ni, lakukan yg terbaik ok....




No comments:

Post a Comment