Monday, May 23, 2011

WELCOME BACK TO MALAYSIA

Assalamualaikum. fuhh. dah ujung-ujung bulan ni seperti ketidak sabaran menguasai diri dah. hehe. kenapa? haa... tak sabar tunggu anak anak buah aku balik malaysia. hehe. yerla, rindu sesangat. last ritu jumpe last year. ujung taun mase aku pergi Kuwait. dah dekat setengah taon la kan tak jumpe. hehe. tapi rase macam baru jer lagi aku duk Kuwait tu. hehe. Ape2 pun, semoga perjalan mereka semua ke tanah air selamat hendaknya. Fight 1 Jun. wahhh ! menghitung hari sangat2. Akak aku pun da gedik2 tak sabar nak balik dah tu. yerla, mesti la windu semua2 yang ada kat Malaysia ni. tapi balik pun tak lame. bukan la balik terus kan, tapi sampai lepas raya. walaupun x putus contact, still windu. even dapat bbm tiap2 hari pun windu. hehe. kira best la jugak aku nak raya taon ni sebab ade mereka2 semua. hehe. So, tak sabar nak spend time with all my family....



my luvly Irdina. ramai cakap muke aku n die same. hehe.

Irfan(abg). Irdina(kakak). Iman(baby)

my sys wif hubby



WELCOME HOME MY SYS N FAMILY !!!!
Semoga sampai ke tanah air dengan selamat hendaknya.
Dan di permudahkan perjalanan.
Amin ya rabbal alamin~~




No comments:

Post a Comment