Wednesday, August 3, 2011

A DAY BEFORE RAMADHAN part 1

WOW ! sangat lama tak mengupdate kan blog bersama photo photo yang telah di abdikan semasa melakukan aktiviti bersama. cait ! apa bahasa la aku pakai ni? hehe.
hmm. actually, aku sangat lupa akan tarikh tarikh kejadian ni. untuk menyelamatkan diri, aku title kan post ini sebagai ' A DAY BEFORE RAMADHAN'. ada part la pulak kan. yerla, sebelum menjelang ramadhan, agak busy menjalankan aktiviti mengarut, jalan jalan dan makan makan. nak postkan dalam satu post banyak pulak. so, aku partition kan jerla. sampai part berapa tu i'm not so sure ok. rajin follow ok. if not, just ignore it :)


GCB night

ketidakpastian sesangat la bila tarikh ni. tapi masa musim mula mula GCB ni on promotion. sayangnya, masa ni aku terlampau taksub berdiet. so, memang aku tak join la order. just budak budak ni bagi aku sorang segigit pelepas kempunan sebab diorang tau aku ni memang taksub GCB ni.


untung sesape yang makan banyak banyak tapi tak gemok gemok.
alahai badan aku, makan siket pun leh naek berat badan.
so, tu yang kena jaga betol betol :)



puas la Ejam ni kan.



mari adik potet.
mari menjamu selera :D



sesambil makan. jangan nak layan sangat menda alah tu apis.
aku tauuuu :p


a day before balik BOTA
singgah Kelana Jaya dulu :)



sebelum gerak ke pj pose2 jap :)



pose with adik iman
anak buah aku


setibanya di BOTA
malam lepas kenduri tu, aku terus gerak balik Bota with akak sepupu, abg sepupu n mama aku.
seingat aku, malam tu final Maharaja Lawak. so, aku terlepas tengok live.
ish, sampai kampung pun da pukul 1 lebih pagi macam tu, then terus tunggu ulangan finale tu.
kul 3 camtu sampai kul 5 pagi still berjaga.



sempat posing jap kat lua rumah.
photog : eya (kezen)



ni sepupu sepupu aku belah mama. maknanya, kakak mama punya gegurl.
sweet sweet aje kan :)
atin, ana n eya



jap jap jap. pinjam fixie opah :D



ni belakang rumah.
ada sungai Perak yang sebesar2 tu. sape belaja Geografi tau la kan. hehe


Port Dickson Night pulak
terjadinya ke arah PD ni sebab dapat bbm dari Lee. ajak lepak lepak.
so, malam malam minggu takda wat pape, siap siap ang gerak la terus.
selalunya macam tu la. aku bukan jenis yang nak plan awal awal ni. last last minit baru jadi :)
kami bawak gitar sesama and layan busking tepi pantai.
ok la, have fun jugak sampai subuh. lepas subuh tu baru gerak balik.



apis n ejam cari ketam



actually, ketam ni aku tak sure sape shoot :)



ambil air sucikan diri. haha



jalan jalan pijak ketam



rockstar wannabe ke ? haha



pic blurrr. maaf. tapi nak selit jugak :)



haish. main pasir buat apa tu abang abang?? hehe

ni jerla untuk part 1.
so, nanti lepas sahur ke aku post part 2 pulak :)

No comments:

Post a Comment