Wednesday, August 3, 2011

A DAY BEFORE RAMADHAN part 3



cehh ! dah sampai part 3 pulak. macam korean series pulak dibuatnya. mata aku pun da stim jer ni. ngantok kot tapi aku gagahkan jugak abiskan part 3 ni. bukan nak show lebih lebih kat orang pun, tapi more to memori simpanan aku. sok sok mana taw hilang ingatan ke, ada gak benda yang nak remind kan aku balik. haha.

Adib B day (19th)
21st JULY

masa ni, aku ada deal ngan awek adib, nak wat suprise la konon. sebab masa ni adik aku ingat yg mira(awek adib) tu still at perlis lagi. so, aku ajak jerla adib lepak lepak kedai makan malam tu. aku, adib, apis, posi, abg ijat, n abg ann ada la join. kul 12 camtu si awek nya pun datang la bawak kek. pura pun join skali. adib macam agak terkejut la kan sebab dia ingat aweknya ada jaoh nun. haha

so, kek mira jerla yg beli :)

muncet kan


tu mira


ade ceklat gitu2


tu jerla yang dapat malam tu. so, party die wat laen minggu.
part 4 baru ada ok :p


yang photo photo kat bawah ni masa pergi ziarah umah achik yam(adik ipar mama) kat sendayan. kampung jimah if tak silap aku. achik aku ni duk KL tapi saja jemput lepak lepak rumah baru dia yang kat kampung. makan makan katanya.
best taw, keliling rumah dia ada kebun. hehe


tengok Dina. dia sangat teruja masuk kebun.
tengok pokok pokok n buah buahan.


kalau boleh semua pokok dia nak pose


lari lari dalam kebun


nenas ! giant punya. sangat manis. kebetulan mmg feberet aku.
kagum jugak aku ngan Dina ni. tak takut pulak dia tempat tempat macam ni.
sebab aku rasa sesetengah budak mesti macam takut2.


lepak lepak


dina with josh


kek lapis


dodol durian


makaroni


mashed potato


roasted chicken


lasagna


greek salad


nenas serawak


irfan n paklang nye
achik n apis


x taw apa :p


jantung pisang :p

menjelang malam baru kami semua balik :)
thanks to achik fo mavelous meal.
memang suka sangat makan2 western ni.
lupa diet masa ni. hehe



ok. part 3 selesai. nanti free update part 4 pulak ok ! see ya !


No comments:

Post a Comment