Sunday, September 18, 2011

GGMU

United 3 - 1 Chelsea. Smalling, Nani and Rooney send the Reds 2 points clear at the top of the Premier League


Location: Sarah Beriani Special, BAHAU

Ahli joyah: Pausi, Hafiz, Adib, Hilman, Ainn

Jam: 11pm-12.25pm

Bukan nak riak, sebenarnya siang tadi aku agak geram dengan fan2 Chelsea ni. Fuhhhh ! bab menganjing MU memang best la diorang.

Sampai aku aku tercakap kat member sorang ni, "jangan riak sangat bro". HAHA.

jahat mulut aku ni kan. hee. yerla, belum ape lagi dah kutuk MU. aku sebagai fan Mu yang tegar for sure la main emosi kan.

Agak sangat berdebar nak tunggu malam. nak sedapkan hati, aku tgk game Liverpool n Spurs dulu.

seronok pulak Liverpool titik 3-0. sebab ramai jugak yang close ngan aku sokong Liverpool. kuikuikui.

Masa 1st half game tu, MU da score 3 ketul tu memang sangat teruja la. Naik 2nd half tu bila Chelsea da score sbijik agak gigil lutut.

kaki aku da goyang goyang da, dada dah sesak sesak dah. fuhhh ! sampai minit 90 pun duk gigil gigil lagi.

huhhh ! habis masa baru leh tarik nafas lega. kemain cemas aku ni kan. hehehe.

wahhhh! MU dah menang baru aku leh riak dan bongkak depan fan Chelsea tu. GERAM weh ! hehe.

korang leh rasa kan. HAHAHA.

cop cop cop ! ada member sorang ajak tengok MU vs Liverpool 15 oktober nanti.

fuhhhh ! cemas jugak lah kan. tengok la camner nanti kan. hehehe.

ok la ! TAHNIAH MANCHESTER UNITED !






aku n pausi jer pakai jersey. agak seram masa pakai. takut kalah :p
semangat kesukanan ok !
(maaf, camera BB mmg macam ni)



*sian tengok abang Rooney tergelincir time penalti tadi :p



1 comment:

SuLTaN said...

hek eleh.... Okay bai..! :p

Post a Comment