Friday, September 16, 2011

MEROYAN



Benci la macam ni. Tak kan la tak paham kan. Tentu tentu la orang melayu. Bahasa yang di guna pakai oleh aku adalah bahasa MELAYU/MALAYSIA. Tapi, ada orang yang masih tak paham apa yang aku cuba sampaikan. Nak kata aku ni selitkan kesusasteraan bahasa tahap A. Samad Said tu memang mustahil sangat.

So, aku klasifikasikan orang yang macam ni orang yang tak paham bahasa. Senang bukan. Maaf. bukan niat aku menyindir atau nak selitkan kata-kata sinis.

Tetapi, ada lagi satu tahap yang level dia lagi tinggi dari tak paham bahasa ni. Aku akan gelarkan sebagai MEROYAN !!!! pfftttt -_-!





2 comments:

SuLTaN said...

bersabar lah wahai hati. :)

aienn.photo said...

hati masih kuat. insyaAllah

Post a Comment