Wednesday, January 25, 2012

MEMANCING di Undertaker (kuboq cina)


haiyoo. agak lama pic nih terperap lam folder. harini baru nak post pasal aktiviti kami adik beradik. memancing pulak. mula2 virus ni aku tak tau sape yang dapat dulu.
kira tiap2 minggu diorang memancing ni. abang aku tiap2 minggu balik rumah sebab nak gi mancing ni. aku mula2 dulu serabut gila bila diorang boleh habis duit and masa kat situ. dengan semak buat umpan kat umah la. buat umpan kemain. macam2 bau ade. aku pantang betol bau pelik2 ni. pening jap gi. hehe. lama2 aku dah lali jugak. penyudahnye, aku pun ikut terjebak mancing. mula2 ikut jer sebab bosan kan, lama2 cube mancing, dah pandai tarik ikan, mule la suke feel die tu. setakat patin 8kg tuh dah lepas la aku bawak naik. haha. patot la diorang suke sangat. puas!
mancing kolam jer pun. main bayar jam. pastu ikan tolak balik. ade rezeki ade jugak yang kene jackport. for fun! mula2 ingat macam buang masa, tapi bila menunggu ikan nak naik tu, takde la rasa lama sangat. kejap jer masa. pejam celik dah dekat 4 5 jam. heh!
tapi now dah malas ikut lah sampai tengah malam. hehe

so, lokasi kolam kat Kolam Undertaker Bahau.

mengadap kaunter


feeling2 tunggu kononnye


nice view right? tu belakang tu kuboq cina. toknek dok melambai2 ja kat anak cucu ni.
haha

hah! ni ujang. tauke kantin kat kolam


abang paulina ni menempel jer. same la macam saye. haha


tak bleh bla ingat time ni.
7 jam tunggu, baru dapat sekor. baraiii!


abang ijat dibantu my big bro. alep


suke angattt eyhhhh


hilman


tarik alep!


nampak tak suke kemain. kalau rentung muncung! haha


dak ucukk! lin! anak ujang di atas. dia lagi slumber tarik naek ikan 9 kg.
baru darjah 1. kat bawah aku buh video die ok


adib dibantu alip


adib. hahaha




sila click link di bawah. style alin ni tarik ikan.
baru darjah satu. kalau tengok depan2, kecik sangat budak ni.
video ni aku yang record tau. hehehe







*p/s: maaf, my pic takde post. pic byk, tp mase ni i still free hair. paham,2 la yer :p


No comments:

Post a Comment