Tuesday, December 21, 2010

ainn sing BERTAKHTA DI HATI



hmm...mase ni aku tataw nak wat ape..then..kua ngan adik n bot..g mane..?? Era Box la..kat Era Hotel tuh..xder port laen kot aku g nyanyi..mmg cni jerla...sebab ape...?? Ejam n Momon ade kat situ..hehe..ala..ni suke2 jer..coz kiteowang mmg cmni..xder entertainment laen kot..haha..

yeehaaa~~
aku suke ape..?? aku suke nyanyi...hm..free jer aku g karoke..hehe..n ni lagu peberet aku..
tiap kali karoke je mesti layan aku nih..hahaha..
my 1st video..wahhh~~ x sedap kan..heeee~~~
aku peduli ape..blog aku kot..hahahah..
:p

so..if rajin layan kan aje la vt2 kat bawah nih..haha


(bertakhta di hati)



(adib n bobot)


(tinggal kenangan)



(cinta antara kita)

2 comments:

Anonymous said...

wewiiit..lagu ni best.baru jgk nyanyi kt karaoke td..:) sakit2 tekak..

ainnmustafar said...

haha..mmg sgt layan kan... :)

Post a Comment